in

Bloedmooie dame lag helemaal klaar voor haar vent op Valentijnsdag

In de Verenigde Staten is men, uit commercieel oogpunt, begonnen met de nadruk van anonieme liefde naar liefde.

Valentijnsdag is in België en Nederland in korte tijd ook een groot commercieel succes geworden. Cadeauwinkels, boekwinkels, lingeriewinkels en bloemenwinkels profiteren hiervan.

Ook de Nederlandse posterijen deden hieraan mee, door een valentijnspostzegel uit te geven. Rond 2007 deed 35 procent van de Nederlanders iets aan Valentijnsdag.

Lees ook  Tieners, die het leuk leken om een gehandicapte man aan te vallen, kregen zojuist slecht nieuws te horen

In 2011 was dat gedaald tot 29 procent en in 2012 tot 24 procent. In 2015 daalde het verder naar 21 procent. Hoe het er nu voor staat, geen idee!

Valentijnsdag
Maar wat we wel weten is dat deze prachtige dame alles uit de kast getrokken heeft om haar vent te verrassen. En een verrassing, dat is het zeker:

Lees ook  Man en vrouw mishandeld nadat ze in hun gezicht werden gehoest

Jongen niet blij met tongzoen Gerard Joling.

Man wast p*nis 24 jaar niet goed en vraagt zich nu af waarom hij stinkt