in

‘Break-up met André Hazes leverde Bridget Maasland een hoop centen op’

Bridget Maasland heeft natuurlijk veel bewogen maanden achter de rug. Een vliegensvlugge relatie met de 26-jarige André Hazes zorgde ervoor dat ze veelvuldig in de roddelbladen terecht is gekomen.

Ook kwam ze onlangs in een deepfake-video op internet terecht. Al die aandacht zorgt er natuurlijk voor dat er veel mensen op haar social media zitten.

Lees ook  Moeder is diepbedroefd na miskraam. Nu waarschuwt ze alle ouders voor onnodige doktersfouten

En dat komt goed uit voor content- en influencerbureau Storyboard. Ze geven het volgende aan: “Bridget is de laatste tijd natuurlijk veelvuldig in het nieuws, wat aan de basis staat van onze pr-matige samenwerking.”

Bridget Maasland zorgt voor interactie!
Ze vervolgen: “We zijn een merk dat mensen helpt om weer zelfverzekerd en gelukkig in het leven te staan. Powervrouw Bridget past daar uitstekend bij.

Lees ook  39-jarige Jessica Alba plaatst pikante foto's en twerkt

Storyboard heeft op basis van hun creativiteit en netwerk de perfecte influencercampagne ontwikkeld en met Bridget een naadloze match gevonden.”

Rutte: mondkapjes gaan het virus probleem niet oplossen

Vrouw krijgt twaalf jaar cel voor moord met hamer op partner