in

Compleet gezin naar ziekenhuis na barbecueën in huis

Venray – Vier mensen zijn zaterdagavond met een koolmonoxide-vergiftiging naar het ziekenhuis gebracht.

De moeder was flauwgevallen en de vader voelde zich beroerd, zo bevestigt een woordvoerster na een bericht van 1Limburg. De twee kinderen waren nog wel aanspreekbaar.

In hun woning was een ton met kolen aangestoken om te gebruiken als barbecue. Daarbij kwam zoveel koolmonoxide vrij dat de vier onwel werden.

Lees ook  Wauw, Monica Geuze showt haar figuur een jaar na de bevalling

Het incident gebeurde rond 20:00 uur aan het Vingerhoedskruid in de wijk Landweert. De brandweer heeft de woning geventileerd. Barbecueën in huis is levensgevaarlijk!

Afgetrainde Sonia doet haar broek omlaag en showt haar perfecte achterwerk

Italiaanse ‘Gomorra-acteur’ is wanhopig: “Mijn dode zus (47) ligt hier bij mij. Niemand helpt ons”