in

Creatieve PostNL bezorger laat briefje achter op de deurmat van Paul, maar Paul is boos:

Regelmatig krijgt PostNL veel klachten over de diensten die zij leveren. Zo worden sommige pakketen behandeld als oud vuil of komen bepaalde dingen niet of veel te laat aan.

Wat PostNL wel doet is ‘altijd’ een briefje achterlaten met waar het pakketje zich bevindt. Door al die klachten zijn ze heel creatief geworden met hun reacties op de klachten, maar ook met de briefjes die ze achterlaten.

LEES OOK!
Gezin met invalide dochter als ratten in de val: ‘Levens zijn in gevaar gebracht door ordinaire wraakactie’

Container
Natuurlijk is het niet fijn als er niemand thuis is. Elke bezorger wil het pakketje natuurlijk aan iemand op het adres kunnen geven. Deze PostNL bezorger kwam aan bij een adres waar niemand (Paul) thuis was op dat moment.

Hij besloot zijn pakketjes in de container te leggen, voor als Paul weet thuis zou komen. Niet heel handig als je buren zo aardig zijn om je vuilnisbak aan de weg te zetten:

LEES OOK!
‘Thuis blijven bij de kinderen is zwaarder dan gaan werken’

De familie van Steve Irwin heeft meer dan 90.000 dieren gered bij de bosbranden van Australië

Rachel Hazes hoopt op verzoening kinderen op 50ste verjaardag