in ,

Deze man werd blind door een eenvoudige fout die veel mensen maken iedere nacht *WAARSCHUWING*

Maak kennis met Chad Groeschen , een 39 -jarige fervent wandelaar en duiker. Chad had nooit verwacht dat zoiets als dit zou gebeuren met hem…


Na het verkrijgen van een aantal nieuwe contactlenzen las Chad de instructies en volgde deze op. Jammergenoeg was dat precies de oorzaak waardoor hij later een deel van zijn gezichtsveld zou verliezen.

Volgens de instructies was het niet nodig om ze uit te schakelen ’s nachts, dus hij sliep met de lenzen in.
Tot op een dag werd hij wakker met een wazig zicht en een smerig uitziend oog. Wat was er mis gegaan ? hij had toch de instructies gevolgd?

Lees ook  Verborgen camera onthult wrede mishandeling van rendieren op kerstmarkten

Hij ging naar de dokter waar dit werd gediagnosticeerd als zijnde een zogenaamde ” Pseudomona infectie” . Dit was een bacterie die tussen zijn oog en zijn lenzen waren gegroeid.

 

Een Amerikaanse Academie geeft aan dat “Elke lens, ongeacht wat het bedrijf beweert , kan schade indien veroorzaken als het voor een langere tijd op het oog zit “

Lees ook  Vrouw heeft jarenlang goedlopende tandartspraktijk maar blijkt geen tandarts te zijn

Daarom is het beter om contactlenzen elke avond uit te doen (voor het slapen gaan)
en als je gaat douchen. VERGEET DIT NIET MET AL JE VRIENDEN/FAMILIELEDEN TE DELEN!

Deze zwangere vrouw ligt lekker te zonnebaden. Wanneer ze wakker wordt, kan ze haar ogen niet geloven!

Deze vrouw van 88 schaamt zich niet om nog bikinimodel te zijn. Toen ik haar foto’s zag, viel mijn mond open van verbazing.