in

Doe deze 7 enorm effectieve oefeningen voor prachtige borsten

Gezond leven en bewegen zijn essentieel voor het opbouwen van een sterk lichaam. Voor degenen die geïnteresseerd zijn in het bouwen van mooie borsten: deze yogahoudingen zijn effectief in het verbeteren van je borst-, longcapaciteit en het opbouwen van sterke spieren voor een betere jij!

De driehoekhouding
De Triangle Pose is ook bekend als Trikonasana en richt zich op het versterken van uw borstkas en wervelkolom, evenals het verbeteren van je bloedstroom. Om deze pose te doen:

Plaats je voeten uit elkaar. De linkervoet staat in een hoek van 90 graden en de rechter is 15 graden. Neem je linkerhand en raak je linkerenkel aan. Vanaf daar strek je je rechterarm naar de hemel en houd je een rechte lijn.

Zorg ervoor dat je je knieën en ruggengraat ook recht houdt. kijk naar je rechter vingers en herhaal het naar de andere kant.

De krijgerhouding
De krijgerhouding, ook bekend als de Virabhadrasana, is vrij standaard in de wereld van yoga, maar dat betekent niet dat het niet effectief is. Dit werkt ook op je borstkas!

Om dit te doen, begin je door je voeten wijd uit elkaar te plaatsen, parallel aan elkaar. Draai je linkervoet (de voorste voet) en draai hem 90 graden, en buig je voorste knie naar buiten. Hef je armen evenwijdig aan de benen en plaats ze in lijn met je schouders. Draai je hoofd naar voren en kijk boven je pols.

Lees ook  Meisje begint dansje te filmen maar na 52 seconden komt haar papa binnengewandeld. Vanaf dat moment verandert alles.

Cobra houding
Bhujangasana of de Cobra Houding is een fantastische houding voor longen, buikspieren en je gehele houding! De bovenstaande foto vertegenwoordigt een iets andere variant van deze pose.

Deze pose vereist dat je op je buik ligt en inademt. Vanaf hier verhoog je langzaam je bovenste helft van je lichaam terwijl je de hele tijd je onderste helft op de vloer houdt. Het meeste van je gewicht zal op je armen en benen rusten. Adem langzaam uit en ga terug naar de grond.

Booghouding
Dhanurasana staat bekend als de booghouding, en het is de perfecte opluchting voor rugpijn en geweldig voor je wervelkolom! Begin op je buik, adem uit en buig je knieën. Probeer dan naar je enkels te reiken. Trek zoveel mogelijk je benen naar boven, blijf ongeveer dertig seconden in deze positie en laat dan je enkels los en ga weer naar beneden.

Ondersteunde hoofdstand
Salamba Sirsasana, ook bekend als de ondersteunde hoofdstand, is er een voor de ervaren yogi, maar zeker de moeite waard voor degenen die het kunnen. De houding is geweldig voor ligamenten en spieren van de wervelkolom en borstkas. Het verbetert ook de ademhaling en de bloedstroom, dus deze is echt fantastisch!

Begin op je knieën en plaats je onderarmen op de vloer. Sluit je handen achter de achterkant van je hoofd om een ​​steun voor je hoofd en nek te vormen. Buig je knieën en breng dan langzaam je voeten omhoog. Blijf in deze positie van 30 seconden tot 2 minuten!

Lees ook  Jongen schiet zusje dood omdat ze hem de controller van de spelcomputer niet wilde geven.

Wielhouding
De Wielhouding is vaak geweldig voor hoofdpijn, maar daarnaast is er een hele reeks magie die de Chakrasana-pose kan brengen: de borstkas, de ruggengraat en de nek worden versterkt en het heft ook vermoeidheid op!

Deze pose begint op je rug en plaats je voeten op schouderbreedte uit elkaar. Plaats je handen achter je hoofd met je handpalmen naar beneden, zodat je vingers naar de achterkant wijzen en til vervolgens op. Blijf ongeveer 30 seconden in deze pose!

Kameelhouding
De Ustrasana-pose, ook wel bekend als de Camel Pose, is een geweldig hulpmiddel tegen rugpijn. Het is ook geweldig voor het longvolume en de borstkas! Om dit te doen, ga op je knieën.

Zorg ervoor dat je je voeten bij elkaar plaatst en langzaam je hoofd naar achter brengt terwijl je je handen op je voeten legt. Buig je rug en strek je ribben. Je hoofd moet zwaar voelen en recht op de grond gericht zijn! Blijf hier gedurende dertig seconden.

Met deze yogabewegingen ben je zeker een stap dichter bij het lichaam van je dromen. Gezond voor zowel binnen als buiten je lichaam, en er is geen excuus om deze poses ergens op een dag te doen!

DEEL dit alsjeblieft met je vrienden en familie.

De kleur van je oorsmeer kan veel vertellen over je gezondheid – dit is wat je moet weten

Last van tranende ogen? Vijf tips om er iets tegen te doen