in

Last van een dubbele kin? Met behulp van deze oefeningen ben je er zo vanaf!

Een onderkin is iets wat veel mensen niet erg aantrekkelijk vinden. Je kunt niet zeggen wie er precies voor in aanmerking komt, maar het is een feit dat het vaker voorkomt bij de wat vollere mensen. Het vervelende aan een onderkin is dat je er niet eenvoudig vanaf komt.

1. Masseren

Om van een dubbele kin af te komen kun je je vuisten onder je kin houden terwijl je tv kijkt.

2. De kin lift

Bij de kinlift til je je kin op richting het plafond. Belangrijk om te weten is dat je je kin nog extra naar boven moet duwen voor een beter resultaat. Als het goed is voel je het nu trekken aan de voorkant van je nek. Hou deze houding 10 seconden vol en breng je hoofd dan weer terug in de normale positie.

Lees ook  Oh-oh, dit overkwam een kersverse moeder: “Ik heb intens spijt van de naam”.

3. Kus het plafond

Deze oefening zal voor zichzelf spreken. Je laat je kin naar het plafond wijzen en maakt een overdreven kus beweging.
Herhaal dit 10-20 keer.

4. Laat je hoofd hangen

Ga plat op je rug op een bed of bank liggen en laat je hoofd over de rand hangen. Trek je hoofd nu op naar je borst. Is dit te zwaar dan kan je je hand achter je hoofd leggen om te helpen. Hou je hoofd een paar seconden in die positie en laat je hoofd dan hangen. Herhaal dit 5 keer.

Lees ook  Zorgverzekeraar KAPT ERMEE: Zieke Yigit aan zijn lot overgelaten?

Bekijk de onderstaande video voor meer uitleg!

Transformatie: Dokters bevrijden driejarige van 2,5 kg wegende tumor – kijk hoe ze er vandaag uitziet.

4 nonnen biechten hun zonden op. Ik moest hardop lachen toen ik hoorde wat ze met de priester deden.