in

Mama plette haar baby dood nadat ze dronken in slaap was gevallen.

Een pasgeboren baby overleed nadat zijn moeder samen met hem dronken in slaap was gevallen. Amy Leigh Howell (30) werd ’s ochtends wakker om te ontdekken dat haar zoon Teineil per ongeluk gestikt was tussen haar en haar partner. Een lijkschouwer waarschuwde dronken ouders om niet met hun baby’s te slapen. Het voorval vond vorig jaar plaats op 29 december.

Lees ook  Hersenetende parasiet doodt 10-jarig meisje na middagje zwemmen: ‘Lily hield van iedereen’

Tijdens de hoorzitting in de rechtbank zei lijkschouwer Susan Duncan: “Dit is duidelijk een tragisch verlies van een erg jong leven en we zijn ons bewust van het lijden van de familie. De dood van Teneil zet echter de risico’s van het samen slapen met baby’s in de verf, zeker wanneer het bewustzijn van de ouders verminderd is.”

Lees ook  Dochter Daphne Deckers en Richard Krajicek post heel wat pikante foto’s!

“Ik hoop dat de publiciteit rond deze tragische dood andere ouders zal aansporen om niet met hun kind te slapen.”

Mama was beginnen drinken omdat de vader van het kind nog voor de geboorte naar Nigeria werd gedeporteerd en het kind nooit gezien had. Howell had kort daarop een nieuwe partner leren kennen die al enkele keren was blijven slapen.

Deze vrouw is al 14 jaar zwanger en er komt maar geen einde aan…

Je lichaam waarschuwt je voor borstkanker: 5 verborgen signalen die je niet moet negeren