in

Selma Omari (25): laat niks aan je verbeelding over met deze pikante foto

Youtuber Selma Omari (25) hoeft niet de wereld te verbeteren, maar een beetje veranderen, graag: ‘Cosmeticabedrijven die maar één foundation hebben voor alle donkere tinten. Kom op, dat kan niet meer.’

Bijna twee jaar geleden, aan het begin van 2018, werkte Selma Omari nog in een Rotterdamse ijssalon.

‘Tot ik merkte: het vloggen gaat zo goed, hier kan ik ook geld mee verdienen. Ik ging meer content maken voor Instagram en YouTube en minder werken in de ijssalon.’

Ter verheldering van haar zakelijke kant heeft Omari versterking meegenomen naar de lobby van het Conservatorium Hotel in Amsterdam: Shady Fereidooni, haar ‘personal talent manager’ en de oprichter van ‘social media agency’ House of Icons.

LEES OOK!
“Coronavirus in Italië is niet hetzelfde als in China -deze zorgt voor veel meer doden”

Na een kwartier pakt Omari haar telefoon. Ze laat een foto zien die ze in augustus plaatste op Instagram.

Op het scherm staan getallen: meer dan vijftigduizend likes, achthonderd comments en, het belangrijkste, ruim 503 duizend bereikte unieke accounts.

Fereidooni: ‘Bedrijven kijken naar het bereik. Selma scoort gemiddeld ongeveer 7 miljoen weergaven per week, die zijn gelinkt aan gemiddeld 600 duizend unieke bezoekers.

Dat zijn dus niet alleen allochtonen. Je moet denken aan dames tussen de 18 en 44 jaar die bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in mode, beauty en lifestyle. Vrouwen die een mascara van 30 euro kunnen en willen betalen.’

Omari: ‘Van de views op YouTube word je niet rijk, van de reclames tussendoor ook niet echt. Het gaat om de campagnes, meestal van merken die ik toch al gebruik en waar ik oprecht fan van ben.’

LEES OOK!
Wist je dat? Emma Heesters heeft een goddelijk figuur!

Fereidooni: ‘Selma is de Marokkaanse Madonna van Nederland, ze was hier de eerste Marokkaanse vrouwelijke vlogger. Ze slecht barrières.’

Selma Omari (Nederland, 1994) heeft meer dan 337 duizend volgers op Instagram en 100 duizend abonnees op YouTube.

Onlangs tekende Omari een contract bij RTL Group, waarmee ze een samenwerking aangaat voor haar YouTube-kanaal. Ook bereidt ze zich voor op een groot modeproject in 2020. Op Instagram plaatste ze onlangs deze pikante kiekje die veel views kreeg.

Famke Louise laat niks aan je verbeelding over met deze pikante foto

Moeder vervolgd omdat zij kleuterjuf ten onrechte beschuldigt van ‘foltering’