in

Weg met rugpijn in 5 minuten met deze Japanse methode – alles wat je nodig hebt is een handdoek

De Japanse arts, genaamd Toshiki Fukutsudzi, vecht al 10 jaar om een ​​methode te ontwikkelen die een slechte houding en rugpijn voorkomt en behandelt. Deze oefening duurt slechts 5 minuten en is volgens veel beoefenaars buitengewoon effectief!

Begin door een handdoek samen te rollen.

Plak er vervolgens een paar dunne banden omheen zodat deze niet kan uitvouwen.

Het resultaat zou er als volgt uit moeten zien:

Ga vervolgens op een hard oppervlak liggen (een tapijt op de vloer werkt bijvoorbeeld goed) en plaats de handdoek tegen de lumbale wervelkolom.

Lees ook  Betrapt: André Hazes en Monique waren even bezig in de kleedkamer:

De handdoek moet evenwijdig aan de navel liggen, waar de deining begint.

Plaats de benen in dezelfde breedte als de schouders.

Plaats vervolgens je voeten op deze manier tegen elkaar.

Til ten slotte de armen boven het hoofd en draai de handpalmen naar de grond, zodat je pinken elkaar raken.

Blijf 5 minuten in deze positie.

Op deze manier zul je merken hoe de spieren zich uitrekken en hoe de wervelkolom wordt rechtgemaakt. Het kan voor de eerste keer ongemakkelijk voelen en een beetje pijn doen, maar dit zal snel voorbij gaan.

Lees ook  Oma takelt kleinzoon (3) in het openbaar toe

Na 5 minuten kun je opzij rollen en de handdoek verwijderen.

Na het trainen zullen de rugspieren ontspannen en zul je snel een verschil merken. Het kan goed zijn om de oefening dagelijks te herhalen als je veel pijn hebt of wanneer het nodig is.

Vergeet niet dat het ook belangrijk is om de rugspieren te versterken om pijn en problemen te voorkomen.

Deel deze oefening gerust met je vrienden als je het op prijs stelt, zodat meer mensen profiteren van deze truc!

Gorilla bevalt van zoontje, daarna knuffelt en kust ze haar kindje meteen: bijzonder om te zien

Deze vrouw dacht dat de diarree te wijten was aan stress totdat de dokter zei dat het levensgevaarlijk was